border collie Doggone Jolly`s Head over Heels

Iso 6 miesięcy!

04:45Natalia

Nadszedł czas kiedy w końcu czuję, że mogę cokolwiek napisać o tej małej dziewczynce. Jestem raczej osobą oszczędną w słowa, często zaklinam rzeczywistość, wolę nie mówić za dużo odnośnie rozwoju psa, ponieważ z doświadczenia wiem, że zmienia się całe swoje życie. Zostają tylko pewne cechy charakteru.

Kilka słów odnośnie wyboru...Od początku wiedzieliśmy, że szukamy kombinacji Tinta-Lomo. Głównie stawiając na psychikę i predyspozycje fizyczne. Stąd też moja miłość do cudownego charakteru Vicky. Nasze psy są członkami rodziny, wszędzie je zabieramy, jeździmy na wakacje. Chcemy, żeby były socjalne i przyjazne, aby nasze wspólne życie było przyjemne. Dlatego też szukałam zrównoważonej suki. W przeciągu wielu lat z BC jestem w stanie idealnie określić moje preferencje. Kombinacja Tinta-Lomo - zrównoważenie i fizyczność Tinty, drive i motywacja Lomo. Narazie tfu tfu jesteśmy na dobrej drodze i liczę na to, że właśnie taka wyrośnie.

Narazie to dziecko! Przechodzi mnóstwo faz rozwoju. Uczymy się i poznajemy. Ale jedno co jest pewne to od początku uwielbia ludzi. Cieszy się do każdej osoby mijanej na ulicy, merda ogonkiem w samochodzie jak widzi ludzi, uwielbia dzieci i weterynarza. Ma uroczy charakter, który mam nadzieję, że zostanie. Tylko emocje okiełznamy :)

You Might Also Like

1 komentarze

Popular Posts

Flickr Images

Formularz kontaktowy